کافه شلوغ

کافه شلوغ
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافه شلوغ و آدرس cafeshologh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

دانلود آهنگ جدید ایرانی - دانلود آهنگ جدید ایرانی ساعت مچی





این را امروز فهمیدم.

به آواز خودم گوش می کردم.

که با صدایش ساکت شدم

صدای یا کریمی که در حیاطمان آواز می خواند.

وقتی که سراغ تقی را از موسی می گرفت.

وقتی که مرا یاد خاطراتم انداخت...

مدت ها صدایش را نشنیده بودم.

این را امروز فهمیدم...



نظرات شما عزیزان:

رخساره
ساعت12:46---17 فروردين 1393
سلام.آره.درست میگی.صداش واقعا خاطره انگیزه.وبلاگت هم خیلی خوبه ولی این دلیل نمیشه برو درستو بخون بچه جون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, ] [ 19:50 ] [ سرخوش... ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 18338
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


themeviews.ir like code --->

K-POP

秋セット